Search This Blog

Saturday, December 5, 2009

...Berakhirnya satu "PENANTIAN"






Alhamdulillah, hari ni 5 Dis 2009...Jam 9.30am,lori AST logistic dh ter"Parking" kat depan rumah aku @ Kota Samarahan ni. 2 org pekerja + aku. Macam nak patah pinggang jugak lah aku join mengemas dengan diaorg.Tepat jam 4.00pm, abis clear semua brg satu umah diangkut masuk kontena.Total time (6jam++) Hmm...Licin!! "Macam kepala bapak mertua aku"...


Sedih & happy bercampur baur, aku pun tak tau kenapa aku nak sedih, padahal selama 3thn, ini lah waktu yang aku nanti2kan.Bila tengok barang bertimbun tadi,ttba terigt pulak masa baru sampai kat sini 3 tahun lepas (3 Jan 2007), Terbang ke Kuching sehelai sepinggang, brg yg ada pun ciput sampaikan ble muat sumbat dalam keta. Sekali bila nak balik semenanjung..amik ko, satu lori! Jgn igt org je beranak, barang pun beranak. Itu nasib baik barang bujang, klu dah ada anak..bukan brg, dgn lori2 kontena sekali beranak! hehe ;)

Nak dekat sebulan jugak aku mengkotak katik kan brg2 tu, tp sikit2 la.So bila tgk umah dh clear ni, fuh, legaaa hengat!Maka settlelah satu task dlm hidup aku.Sedih jugak bila pindah sorg2 ni..huhu, tp nk buat mcmane..nk import assistant, tiket flight mahal la plak bulan ni...mau pancit budget aku!
To mak & abah, 10 Disember 2009, InsyaAllah...I'm back for you...No turning back! Yeah! So, next episode will begin..15 Disember 2009...tungguuu!!

No comments:

Post a Comment